Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X

 

NA STRÁNKÁCH JE NASTAVEN SERVISNÍ MÓD

V případě reklamace nás kontaktujte e-mailem info@kvalitni-elektronika.cz nebo telefonicky +420 774 850 040.

REKLAMACE

Vzhledem k tomu, že dodáváme zboží od oficiálních dovozců pro ČR, zajistíme Vám plnou záruku, český manuál a v neposlední řadě pohodlný servis.

REKLAMAČNÍ ŘÁD PRO ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ

  1. Kupující spotřebitel je povinen při převzetí zboží vše řádně zkontrolovat. Převzetím zboží zákazník ztvrzuje jeho neporušení a kompletnost.​
  2. Záruční doba začíná v den převzetí zboží. Pokud u výrobku není záruční list, nahrazuje jej faktura, daňový doklad.
  3. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, tudíž mezi tyto vady není možné počítat vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným zacházením nebo špatným zapojením a použitím v rozporu s návodem.
  4. Při reklamaci zboží nám neprodleně pošlete e-mail s popisem reklamovaného zboží - typ výrobku, výrobní číslo, naskenovaný záruční list, nebo fakturu (daňový doklad) a celý popis závady. Provozovatel, nebo servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace a v co nejkratší době, nejpozději do dvou pracovních dnů se s Vámi spojí a budou Vás informovat o dalším postupu.
  5. V případě opravy zboží můžete výrobek převézt přímo do autorizovaného servisu ve Vašem okolí a tím zkrátíte dobu opravy.  Nebo po předchozí dohodě můžete výrobek poslat k nám a mi jej předáme do autorizovaného servisu.
  6. Reklamované zboží je třeba zasílat kompletní se záručním listem, nebo fakturou (daňovým dokladem) a dobře zabalené, aby nedošlo během přepravy k poškození.
  7. Autorizovaný servis má ze zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní lhůtu pro opravu reklamovaného zboží.
  8. Kupující spotřebitel má právo na výměnu zboží po opakované závadě. O tom zda je výměna zboží možná rozhoduje autorizované servisní středisko.
  9. Záruční doba pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců.

Práva reklamovat zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, pokud nejsou uplatněny v záruční době.